Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

ΛΑΥΡΙΟ - ΜΕΣΤΑ : Εκμετάλλευση για 12 χρόνια ζητάει η ΝΕΛ


Κατατέθηκαν σήμερα οι φάκελοι του α’ διαγωνισμού για εκδήλωση ενδιαφέροντος για τις επιδοτούμενες άγονες γραμμές της περιόδου 2009-2010.

Για τη γραμμή Λαύριο/Ραφήνα - Ψαρά - Μεστά Χίου και επιστροφή, προσφορά κατέθεσε η ΝΕΛ με το πλοίο «Παναγιά Θαλασσινή» για 12 έτη -προβλέπεται η αντικατάσταση με νέο πλοίο στα τρία χρόνια.

Πηγή : Marinews.gr

1 comments:

Ανώνυμος είπε...

Η γραμμή Λαύριο Μεστά δεν είναι Άγονη.
Είναι σκόπιμα υπέρ τιμολογημένη.
Πανάκριβα εισιτήρια συναρτήσει απόστασης.
Είκοσι επτά με τριάντα δύο ευρώ στην Χίο, Πενήντα στα Μεστά

Δεν μπορείς να προγραμματίσεις διακοπές με ένα δρομολόγιο κάθε εβδομάδα.
Αν γίνει καθημερινό δρομολόγιο η Χίος θα μεταβληθεί σε ένα κοντινό νησί όπως των Κυκλάδων.
Αυτό δεν βολεύει Μεταφορικές Εταιρείες και κάποιους επιχειρηματίες στην Χώρα. Γιατί αν μπει κανονικό καθημερινό πλοίο θα πέσει η κίνηση της γραμμής Χίου και η αγοραστική Αξία των ακινήτων στην Χώρα.
Η ανάπτυξη που θα υπάρξει στο υπόλοιπο νησί αντισταθμίζει στο πολλαπλάσιο τα οφέλη για το νησί.
Για τους μη γνωρίζοντες, Αθήνα δεν είναι ο Πειραιάς. Η πρόσβαση με ΙΧ από το μεγαλύτερο τμήμα του λεκανοπεδίου και του αεροδρομίου είναι γρηγορότερη στο Λαύριο.
Ποιος είναι τόσο βλάξ που να πηγαίνει σε ένα νησί σε επτά ως εννέα ώρες ενώ μπορεί να πάει σε τρείς με σχετικά νέο πλοίο.