Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ - ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ



Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009, επιτέλους ήρθε η ώρα να φορτώσουμε στην μηχανή τα μπαγκάζια μας τα πέδιλα μας,τα ψαροκάλαμα μας, τα μαγιώ μας και να αφήσουμε πίσω μας τις έγνοιες, το καυσαέριο,το άγχος, την κίνηση της Αθήνας. Όλη νύχτα δεν έκλεισα μάτι, σαν μικρό παιδί σκεφτόμουνα την ώρα που θα επιβιβαζόμαστε στο πλοίο, και ξέγνοιαστος για τις επόμενες 15 ημέρες θα ζούσα αυτό που έναν ολόκληρο χρόνο περιμένω...τις καλοκαιρινές μου διακοπές στην Χίο.
Επιτέλους ήρθε η ώρα 8:30 ήδη και ξεκινούσαμε για Λαύριο...ώ θεέ μου τι όμορφο συναίσθημα είναι αυτό που νοιώθει κανεις λίγο πριν τις διακοπές, ακόμα και η Αθήνα μου φαινόταν πανέμορφη,ήδη από πάνω στην μηχανή άρχισα μπροστά μου να βλέπω τον μαύρο γυαλό,το λειβάδι, τα χταποδάκια, τις μυρωδιές της μαστίχας και του ούζου!!
Η απόσταση Χαιδάρι - Λαύριο μου φάνηκε σαν να μην έγινε ποτέ, σχεδόν φτάσαμε και βουρ για την αποβάθρα, τα εισιτήρια έγραφαν "Παναγιά Θαλασσινή" ώρα αναχώρησης 11:00 πμ, ήταν ήδη 9:45 πμ βρε μήπως αργήσαμε που είναι το πλοίο?
Ρωτήσαμε ξαναρωτήσαμε ώσπου κάποιος κύριος μας είπε ότι το πλοίο ήταν ακόμα στα Μεστά της Χίου λόγω απαγορευτικού. Δεν γίνεται είπα μέσα μου, κάποιος μου κάνει πλάκα...πάμε στο πρακτορείο της ΝΕΛ μας το επιβεβαιώνουν.Δεν βαριέσαι λέω, κάποια λύση θα βρούμε...ζητάω με όλη την καλή διάθεση την αλλάγη των εισιτηρίων για να φύγουμε από Πειραιά με άλλο πλοίο η απάντηση άργησε αλλά ήρθε...μηχανή κύριε μπορούμε να εκδόσουμε μετά τις 3 Αυγούστου......ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΓΚΕΛΟ μα καλά σήμερα είναι 29/7 μέχρι τις 3/8 είναι 5 ημέρες, εμείς έχουμε στην διάθεση μας όλες κι όλες 15 ημέρες, τι άλλο μπορούμε να κάνουμε? Η απάντηση στερεότυπη "μόνο μετά τις 3/8 έχουμε εισιτήρια"!! Το έδαφος άρχισε να τρέμει κάτω απ' τα πόδια μου!!! Το καλοκαιρινό όνειρο σκοτείνιασε και οι εφιάλτες μιας καλοκαιρινής ταλαιπωρίας άρχισαν να γίνονται πραγματικότητα.Η ΝΕΛ ήξερε να εκδίδει εισιτήρια επιβατών 50€ ανά άτομο δεν ξέρει όμως να εξυπηρετεί τους επιβάτες της στο πρώτο φύσημα του Αιόλου!!! Αχ ρε άμοιρε Έλληνα ούτε δικαιώματα ούτε σεβασμός σ' αυτό το άμοιρο κράτος, μόνο ρεμούλα και υποχρεώσεις...κατά τα άλλα είμαστε ΕΥΡΩΠΗ!!!!

ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ!!!!