Παρασκευή, 23 Μαΐου 2008

ΔΗΜΟΣ ΜΑΣΤΙΧΟΧΩΡΙΩΝ : 17 μήνες σε ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ!!!!


Αντιγράφουμε από την εφημερίδα "Δημοκρατική" το παρακάτω άρθρο, μένουμε ΑΦΩΝΟΙ....!!!

=====================================================
Οι αρχές της ισονομίας και της… επανίδρυσης του Κράτους φαίνεται να πηγαίνουν περίπατο όταν η χρηματοδότηση αφορά το Δήμο Μαστιχοχώριων.
Μπορεί η απόφαση της δικαιοσύνης να ήταν τελεσίδικη και να μην αμφισβητείται, όμως αποτελεί φαινόμενο μοναδικό στα αυτοδιοίκητα δρώμενα ο Δήμος Μαστιχοχωρίων να έχει μπει στην καραντίνα, λόγω του ότι η πλειοψηφία δεν ανήκει στην κυβερνητική παράταξη.
Το θέμα είναι μείζον και οφείλει επιτέλους να πάρει θέση τόσο η ΤΕΔΚ Χίου, όσο και ο Σύνδεσμος ΤΕΔΚ Βορείου Αιγαίου ενόψει και του συνεδρίου της ΚΕΔΚΕ.
Όπως έκανε γνωστό η Δημοτική Αρχή του Ηλία Κλεισσά στο βουλευτή της ΝΔ Γιάννη Κοσμίδη, από την πρώτη Ιανουαρίου 2007 μέχρι και σήμερα ο ξεχωριστός Δήμος που πήρε το όνομα από το μαστίχι και με οικισμούς μοναδικούς ανά τον κόσμο δεν έχει πάρει λεπτό έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης.
Έργα όπως το γήπεδο 5Χ5 στο Πυργί και η ανάπλαση του Λαζαρέτου στην είσοδο της Ελάτας, που ξεκίνησαν επί Δημαρχίας Ατσάλη αν και έχουν γίνει δεν βρίσκεται κωδικός ώστε να αποδοθεί στο Δήμο το υπόλοιπο του προϋπολογισμού που εκρεμεί.
«Αναγκαστήκαμε να προχωρήσουμε στην εξόφληση έργων που ενώ είχαν γίνει δεν είχαν εξοφληθεί», μας είπε η αντιδήμαρχος Ειρήνη Μπουλά.
Τα Μαστιχοχώρια είναι επίσης ο μόνος Δήμος που δεν έλαβε λεπτό και από την έκτακτη χρηματοδότηση που πήρε ο ΣΥΔΗΝΟΧ για το νερό από την περιφέρεια. Η αιτιολογία είναι ότι δεν είναι μέλος του Συνδέσμου, όμως την περίοδο που και άλλοι Δήμοι του νησιού δεν ήταν μέλη χρηματοδοτήσεις έλαβαν!
Τα αιτήματα της Δημοτικής Αρχής των Μαστιχοχωρίων τα αντιμετώπισε με κατανόηση ο Αρμολούσης στην καταγωγή βουλευτής Γιάννης Κοσμίδης. Άλλωστε δεν είναι δυνατόν σε μια νεοεκλεγμένη και με μικρή πείρα Δημοτική Αρχή να μπαίνουν τόσα εμπόδια στην εκτέλεση έργου που ως κύριο στόχο έχουν βέβαια την παροχή περισσότερων υπηρεσιών στους δημότες και επισκέπτες του Δήμου.