Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Γράμμα απ' την Αθήνα........

Καλησπέρα. Σας στέλνω αυτό το mail μήπως και μπορείτε να με βοήθησετε με τις γνώσεις σας. Όι ρίζες της οικογένειας μου είναι απο τη Χίο, και τα παιδικά μου καλοκαίρια τα περνούσα στο νησί βοηθώντας παππού και γιαγιά στο κέντημα. Φευγοντας απο τη ζωή μας αφησαν δυο κτηματα μικρά στα οποία αν θυμάμαι καλά (μιας και έχω να έρθω αρκετά χρόνια) πρέπει να υπάρχουν και μερικοί σκίνοι. Αυτό που θέλω να ρωτήσω .........................................................Ετσι κι αλλιώς τα χρόνια πέρασαν και αν και εγω δεν μπορέσω να τα φροντίσω, ίσως το κάνουν τα παιδιά μου σε λίγα χρόνια.
Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας
 .........
Το λάβαμε σήμερα και σας το παραθέτουμε. 
Εμείς μόνο σβήσαμε το ονοματεπώνυμο και το σημείο της επιστολής που αφορούσε την ερώτηση του αποστολέα.